
Datalek gemeente Epe: lessons learned
Op 29 april publiceerden we al een blog over een omvangrijk datalek in de gemeente Epe. Inmiddels heeft het College van burgemeesters en wethouders in samenwerking met de Informatiebeveiligingsdienst voor gemeenten (IBD), een onderdeel van de Vereniging Nederlandse Gemeenten (VNG) op 4 juni jl. een uitgebreide evaluatie van het datelek gepubliceerd.
Het bericht Datalek gemeente Epe: lessons learned verscheen eerst op PONT Data&Privacy.