
Grootschalige hack bij Novo Nordisk, bedrijf achter afslankmiddel Ozempic
Hackersgroep FulcrumSec zegt meer dan een terabyte aan gegevens te hebben gestolen van Novo Nordisk. De criminelen eisen 25 miljoen dollar van het farmaceutische bedrijf achter Ozempic.