
Mensen gebruiken de ID-check van DigiD te weinig
De overheid zou graag zien dat mensen een nog betere beveiliging van DigiD gebruiken in de vorm van de ID-check, maar burgers blijken dit heel weinig te gebruiken. De overheid wil eigenlijk zelfs verplichten dat dit wordt gedaan, maar er zijn relatief weinig mensen die het geactiveerd hebben dat het dat niet aandurft.