
Slechts 6 miljoen Nederlanders actief op hoger DigiD-niveau
Staatssecretaris Eric Van der Burg (Binnenlandse Zaken) stelt dat te weinig Nederlanders DigiD Substantieel of Hoog hebben geactiveerd. Slechts 6 miljoen burgers hebben de hogere niveaus ingeschakeld, waardoor overheidsdiensten de stap naar verplicht hoger inloggen nog niet kunnen zetten. De overgangstermijn loopt daardoor door tot 1 juli 2028. Tijdens een recent gevoerd debat met de […]